My Blog

יצירה בנייר, עיצוב מוצרים, יצירה דיגיטלית, הדרכות, השראה וידע
נוב 18
2022
Write a comment

איך אתגר קראפט הופך לצבעוני במיוחד 

רעות המהממת הודיעה על אתגר קראפט מהיר אצלה בקבוצת הפייסבוק, תכלס אני יודעת שזו מזימה מאורגנת לסיים לי את כל המשלוח של דפי בסיס הקראפט שהגיעו אלי ממש השבוע ממנה 😜 6 מארזים זה מעט ואני מתקמצנת עליהם שלא יגמרו לעולם 😳 רוצים גם מארזים שווים במיוחד? הנה קישור לחנות של רעותא.

אני ממש אוהבת דפי בסיס קראפט, לקח לי זמן להתרגל לשחור ועל דפי בסיס צבעוניים אני בכלל לא מדברת, מחסום רציני. קראפט מתאים לי להכל, גם אם העיצוב צריך להיות עדין, נקי וטבעי מצד אחד וגם אם אני רוצה צבעוניות מתפרצת מצד שני, הוא עובד איתה מושלם - מבטיחה לכם 😍

אז מה הכנתי לאתגר?

לאתגר חשבתי מה אני יכולה להכין שהוא קצת יותר מיוחד ויעזור לי להדגיש את כל הטוב הזה, אחרי כמה התלבטויות החלטתי להכין קופסה וכרטיסים של Memory Dex, אני אוהבת שאפשר להשתגע עם הכרטיסים, הם נהדרים לכל מטרה, יש כאלה שמכינים אותם בנושאים מסוימים, כאלבומים קטנים, משלבים מקומות אחסון כגון מעטפות, תופרים אותם במכונה, ישנן אינסוף של אפשרויות לעיצוב שלהם ואני ממש אוהבת להכין כאלה 😍 הפעם בגלל הזמן הקצר הכנתי כרטיסים פשוטים יחסית, בהזדמנות אכין לכם פוסט צבעוני עם תצוגה של עוד אפשרויות מגניבות לשילובים. 

עבדתי עם הקולקציה של Paige taylor evans - Splendid, שהיא מושלמת כמו כל קולקציה שלה 😜 והתאימה בול בשביל הפרויקט הזה.

גם קבצי החיתוכים של הקופסה ושל הכרטיסים הם שלה והם נפלאים, אני אוהבת את העיצובים שלה כבר אמרתי? הכנתי אותם באמצעות הקריקאט מייקר 3 שלי שעושה לי חיים פשוטים וטובים - תענוג לעבוד איתה. קישור לרכישת הקבצים.

טוב, אז בטח כבר בא לכם לראות מה יצא? 😉

הקופסה מלאה בכל טוב

הקופסה כשהיא ריקה

הכרטיסים יושבים על 2 קשיות נייר שאתם יכולים לראות בתמונות.

הכרטיסים צד 1

הכרטיסים צד 2

לדעתי יצא ממש חמוד וצבעוני לא? הנה תראו שוב את הקופסה

ועד לפוסט הבא...

It's All About The Little Thing's ♥

B

Say something here...
Cancel
You are guest
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.