My Blog

יצירה בנייר, עיצוב מוצרים, יצירה דיגיטלית, הדרכות, השראה וידע
ספט 03
2021
Write a comment

על לוחות עד והפתעות DIY ואיך זה הולך ביחד?! 😊

לוח עד - מה זה?

ניתן לקרוא לו גם לוח לעולם / לשנים / תמיד, לוח חודשי מינואר ועד דצמבר עם מספור הימים של אותו החודש (יש גם עיצובים של תאריכים עבריים כמובן או שילוב של השניים), ניתן כמובן גם לסדר את החודשים לפי סדר שמעוניינים בו, אני כמובן הלכתי על ברירת המחדל הרגילה. בלוח הזה אנחנו מרכזים את כל האירועים החשובים שחוזרים על עצמם באופן שנתי כגון: ימי הולדת, נישואים וכד'. 

אני זוכרת שתמיד היה לנו לוח כזה בבית עם המידע על המשפחה הרחבה 😉 ותמיד ליד השמות היינו מציינים גם את השנה ככה בקטנה שנדע.

למה דווקא עכשיו?

טוב, אז יש איזו מישהי שחופרת לי על לוח עד כבר נראה לי שנתיים 😜 לא נזכיר שמות, והאמת שכל פעם אני אמרתי לה "בסדר, רק רגע, שיהיה לי קצת זמן", אבל אתם יודעים איך זה, לעולם אין לי זמן 😂 אבל אז לפני כמה ימים חשבתי שהנה ראש השנה מתקרב וזה אולי הזמן המתאים לקיים, למרות שזה לוח שניתן להכין גם לתחילת השנה האזרחית ותכלס בכל זמן שרוצים כי הוא הרי מתנה שווה שמתאימה תמיד לדעתי.

קיצר, החלטתי להפתיע אותה, ועל הדרך כבר להכין לי ולכם הפתעת DIY קטנה שהרבה זמן לא עדכנתי אצלי ב"מתנות קטנות" באתר, אז מהר מהר עיצבתי כמה דוגמאות, שלחתי לדפוס שלי שהצליח לפנק אותי במשלוח עוד לפני הסופ"ש והחג - אלופים!!  ווואלה, הספקתי 😊 רוצים לראות??

אז מה הכנת?

בחרתי להכין 4 עיצובים שונים שיכולים להתאים למגוון שימושים ומארזים מעוצבים, 2 בצבעים יחסית "שקטים" אבל בועטים ו2 צבעונים מטריפים. את כל הסטאקים המטריפים האלה הדפסתי בדפוס לבד ויצא שווה בהחלט 😊 כרטיסיות הלוחות מגיעות בגודל 15*15 ס"מ, בחרתי ללכת על הסגנון המרובע שנראה לי הכי מתאים הפעם.

לוח עד מעוצב מס' 1

לוח פרחוני מעוצב כולו מהסטאק Boho Garden Party, מעוצב כלוח שולחני עומד עם עט משולב ושרשרת עיצובית מאחור.

לוח עד מעוצב מס' 2

לוח שחור לבן מעוצב כולו מהסטאק BW Doodles, הפעם כל חודש עם רקע שונה ומגניב, מעוצב כלוח שולחני עומד עם עט משולב ושרשרת עיצובית מאחור.

לוח עד מעוצב מס' 3

לוח פסטלי יפייפה מעוצב כולו מהסטאק Spring Secret Garden, מעוצב כספרון קטן ושימושי שניתן לקחת איתנו או להשאיר על המדף בבית, משולב שרשרת עיצובית.

לוח עד מעוצב מס' 4

לוח טרופי משגע מעוצב כולו מהסטאק Summer Tropics, מעוצב כספרון קטן שמתאים לתלייה, משולב שרשרת עיצובית.

הפתעת DIY

את 4 העיצובים של לוחות העד תוכלו להוריד ולעצב במיוחד לעצמכם או לאהובים שלכם, לשימוש אישי בלבד כמובן, מצרפת את הקישורים כאן:

לוח עד מס' 1

לוח עד מס' 2

לוח עד מס' 3

לוח עד מס' 4

אז מחכה לראות לראות את העיצובים שלכם 😊 יאללה ליצירה!!

ועד לפוסט הבא...

It's All About The Little Thing's ♥

B

Say something here...
Cancel
You are guest
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.